Uw Volgende Stappen bij Hoogher: Van Contract tot Succesvol Social Media Beheer
U hebt een contract getekend bij Hooger, wat nu? Het ligt er natuurlijk aan welke dienst u heeft gekozen, maar op zekere hoogte zal het proces hetzelfde verlopen. Onze werknemers en social media marketeers helpen u graag op weg.
Vragenlijst
Nadat het contract getekend heeft, zult u eerst een vragenlijst invullen. Door middel van deze vragenlijst willen wij van Hoogher erachter komen wat precies de wensen en behoeften zijn van u als klant. Zo kunnen wij gerichter uw social media beheren en adverteren.
Hierna zal er een fotograaf langskomen (tenzij u zelf al foto’s heeft), die deze wensen en behoeften zal fotograferen en uw bedrijf zo goed en breed mogelijk fotografeert. Deze foto’s zullen vervolgens gedeeld worden met onze social media marketeers.
Social media marketeer
Er wordt een social media marketeer aan u gekoppeld, die vervolgens contact met u zal opnemen. Hij of zij zal u vragen om de Facebook (Meta) gegevens. Wanneer u deze nog niet heeft, zal hij of zij u helpen met het aanmaken van een bedrijfsprofiel. Vervolgens zal de social media marketeer voor 1 maand posts (en eventueel advertenties) maken. Deze zullen van tevoren in een document naar u worden opgestuurd, zodat u deze kunt checken en akkoord (of feedback) kunt geven.
Inplannen posts
Wanneer er akkoord is, zal de social media marketeer beginnen met het inplannen van de posts en eventueel advertenties. Deze zullen dan elke maandag en dinsdag automatisch worden gepost.
De social media marketeer is uw directe aanspreekpunt en kunt u alles vragen en mee overleggen. Verder kunt u ook altijd nog contact opnemen met onze klantenservice of een manager.